Zewnętrzne materiały graficzne
Zgodnie z Komunikatem Rektora Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z dnia 19 kwietnia 2021 r. w sprawie organizowania lub współorganizowania konferencji naukowych, sympozjów, debat z logo / nazwą własną / patronatem Rektora UPJPII – każdorazowo wymagane jest zaopiniowanie organizacji takiego wydarzenia przez dziekana wydziału i przesłanie prośby na adres e-mailowy rzecznika UPJPII (marta.mastylo@upjp2.edu.pl) wraz z krótkim opisem konferencji.
Bez uzyskanej zgody nie wolno używać logo ani nazwy uniwersytetu jako organizatora, bądź współorganizatora konferencji naukowych, sympozjów, debat itp. Przed użyciem logo Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie należy zapoznać się z Księgą znaku! Komplet znaków UPJPII można pobrać ze strony Biura Promocji.
Materiały graficzne wykonywane zewnętrznie, tj. poza Biurem Promocji, należy przygotować również w następujących rozmiarach w JPG:
- 1920W x 820H px poziom – slider na stronie głównej
- 1450W x 650H px poziom – slider na stronach wydziałów i instytutów
- 1280W x 500H px poziom – grafika do aktualności
- 500W x 310H px poziom (tylko grafika bez tekstów) – obrazek wyróżniający
- 1080W x 1350H px – post social media
- 900W x 1600H px – stories social media
Gotową paczkę grafik należy przesłać na adresy: marta.mastylo@upjp2.edu.pl oraz biuropromocji@upjp2.edu.pl. W przeciwnym razie informacje na temat wydarzenia nie będą publikowane na stronach oraz w mediach społecznościowych UPJPII.