Patronaty

Zasady przyznawania patronatu Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie i patronatu honorowego Rektora Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie

  1. Cel patronatu
    Patronat Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie i patronat honorowy Rektora UPJPII ma na celu wyróżnienie oraz wspieranie inicjatyw naukowych, kulturalnych, społecznych i edukacyjnych, które są zgodne z misją i wartościami Uniwersytetu.
  2. Rodzaje wydarzeń
    Patronat może być przyznany wydarzeniom o szczególnej wartości naukowej, kulturalnej, społecznej oraz edukacyjnej, takim jak konferencje, seminaria, warsztaty, koncerty, wystawy oraz inne inicjatywy promujące wiedzę i kulturę.
  3. Kryteria wykluczające
    Patronat nie może być przyznany inicjatywom o charakterze komercyjnym, politycznym ani takim, które mogą naruszać dobre imię Uniwersytetu lub są sprzeczne z jego misją.
  4. Proces aplikacji
    1. Wnioski o patronat należy składać co najmniej 4 tygodnie przed planowanym wydarzeniem.
    2. Wniosek powinien być złożony poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Biura Promocji UPJPII (https://promocja.upjp2.edu.pl/patronaty).
    3. Wniosek musi zawierać:
      1. Nazwę, datę i miejsce wydarzenia.
      2. Opis wydarzenia i program (dodany jako załącznik do formularza).
      3. Informacje o organizatorze (nazwa, adres, dane kontaktowe).
      4. Uzasadnienie prośby o patronat.
  5. Obowiązki organizatora
    1. Wszelkie materiały promocyjne z logotypem UPJPII muszą być wcześniej zatwierdzone przez Uniwersytet zgodnie z Komunikatem Rektora Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z dnia 19 kwietnia 2021 r. w sprawie organizowania lub współorganizowania konferencji naukowych, sympozjów, debat z logo / nazwą własną / patronatem Rektora UPJPII.
    2. Organizator zobowiązany jest do umieszczenia informacji o patronacie oraz logotypu UPJPII na wszystkich materiałach promocyjnych, w tym plakatach, ulotkach, social mediach (z oznaczeniem profili @UPJP2), stronie internetowej wydarzenia itp.
    3. Przygotowanie i dostarczenie najpóźniej na 7 dni przed wydarzeniem materiałów graficznych do umieszczenia na stronach multiportalu i w social mediach UPJPII zgodnie z wytycznymi podanymi na podstronie „Zewnętrzne materiały graficzne” Biura Promocji.
    4. Po zakończeniu wydarzenia w ciągu 24 godzin organizator jest zobowiązany do przesłania raportu końcowego zawierającego opis przebiegu wydarzenia oraz dokumentację fotograficzną.
  6. Decyzja o przyznaniu patronatu
    1. Decyzję o przyznaniu patronatu podejmuje Rektor lub Prorektorzy UPJPII. 
    2. Decyzja jest ostateczna i nie podlega odwołaniu.
    3. Decyzja zostanie przesłana drogą mailową na adres wskazany w formularzu.
  7. Cofnięcie patronatu
    Uniwersytet zastrzega sobie prawo do cofnięcia patronatu w przypadku naruszenia warunków patronatu przez organizatora lub jeśli wydarzenie utraciło charakter zgodny z misją UPJPII.
  8. Kontakt
    1. Wszelkie pytania należy kierować do rzecznika prasowego UPJPII: marta.mastylo@upjp2.edu.pl.
    2. Materiały graficzne do akceptacji należy kierować do kierownika Biura Promocji UPJPII: lukasz.rzepka@upjp2.edu.pl.

fundusze.png

reczpospolita.png

malopolska.png

ue.png

Nasza witryna stosuje pliki „Cookies” W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb naszych użytkowników stosujemy narzędzia do zbierania danych. W każdym czasie można dokonać zmiany ustawień dotyczących tych narzędzi. Więcej szczegółów w Informacje o Cookies

Zapisano